Короткий опис(реферат):
У статті окреслюється актуальність проблеми інтеграції змісту і форм навчання молодших школярів. Зʼясовано, що першим рівнем інтеграції науковці виокремлюють інтеграційні взаємодії на рівні редукції, які здійснюються у формі міжпредметних зв’язків. Міжпредметна інтеграція спрямована на посилення інформаційного змісту та емоційне збагачення сприймання, мислення і почуттів учнів. Авторами проведено ретроспективний аналіз поняття «міжпредметна інтеграція» і проілюстровано використання міжпредметних зв’язків на уроках «Я у світі» та літературного читання в початковій школі.
Суть розробки, основні результати:
Лавренова М. В. Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.2. - С.60-63