Короткий опис(реферат):
У статті розкрито зміст поняття «конкурентоспроможний вчитель». З урахуванням теоретичних засад дослідження визначено структурні компоненти конкурентоспроможності майбутніх педагогів когнітивно-пізнавальний, мотиваційно- ціннісний, дієвоопераційний і здійснено їхнє змістовне наповнення. Автор зазначає, що конкурентоспроможний вчитель початкової школи повинен володіти не тільки професійною компетентністю, інформаційними знаннями і вміннями, але бути здатним генерувати нові ідеї, якісно організовувати інноваційну діяльність, володіти лідерськими якостями, прагнути до особистісного та професійного зростання, а також підвищувати свій соціальний статус.
Суть розробки, основні результати:
Брижак Н. Ю. Особливості конкурентоспроможності сучасного вчителя початкової школи / Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1 -С.131-133