Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бопко, Ігор Зеновійович | |
dc.contributor.author | Моргун, Алла Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T21:34:04Z | |
dc.date.available | 2020-03-20T21:34:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5221 | |
dc.description | Бопко І. З. Формування професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов при вивченні латинської мови / І. З. Бопко, А. В. Моргун // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч. 2. - С. 28-30 | en_US |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано, які дидактичні умови сприяють формуванню професійної компетенції майбутніх учителів іноземних мов при вивченні латинської мови. Доведено, що вивчення латинської мови сприяє розширенню світогляду майбутніх учителів іноземних мов, формує в них науковий підхід до сучасних живих мов, дає певні відомості з історії та культури античного світу. Враховуючи, що дисципліна «Латинська мова» являє собою практичний курс, значу увагу і приділено різним видам практичних завдань та завдань до самостійної роботи студентів, виконання яких сприятиме більш активному процесу формування професійної компетенції майбутніх філологів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | дидактичні умови | en_US |
dc.subject | професійна компетенція | en_US |
dc.subject | латинська мова | en_US |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | en_US |
dc.title | Формування професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов при вивченні латинської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |