Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Продан, Ольга Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-19T22:48:14Z | |
dc.date.available | 2020-03-19T22:48:14Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5210 | |
dc.description | Продан О. О.Аналіз структури самоусвідомлення особистості в процесі пізнання своїх психологічних характеристик / О. О. Продан // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 1. - С. 322-331 | en_US |
dc.description.abstract | У даній статті проаналізовані результати емпіричного дослідження особливостей самоусвідомлення особистості, в результаті яких виявлені особливості вольової саморегуляції студентів на першому та третьому зрізі дослідження. Виявлений тип відношення студентів до самих себе та інших людей. Проаналізовані рівні ергічності, пластичності, темпу та емоційності як властивостей темпераменту. Визначений рівень комунікативно-соціальної компетентності, особливості прояви психічних станів особистості студентів. Встановлені домінуючі рівні тривожності як стану (ситуаційна тривожність) і як особистісної властивості (особистісна тривожність). Визначені особливості самоактуалізації студентів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | самоусвідомлення | en_US |
dc.subject | вольова саморегуляція | en_US |
dc.subject | комунікативно-соціальна компетентність | en_US |
dc.subject | тривожність | en_US |
dc.subject | самоактуалізація | en_US |
dc.title | Аналіз структури самоусвідомлення особистості в процесі пізнання своїх психологічних характеристик | en_US |
dc.type | Article | en_US |