00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток психологічних характеристик особистості у професійному навчанні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Гоблик, Володимир Васильович
dc.date.accessioned 2020-03-18T13:19:16Z
dc.date.available 2020-03-18T13:19:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5194
dc.description Щербан Т. Д. Розвиток психологічних характеристик особистості у професійному навчанні / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик // Міжнародний науковий журнал " Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ , 2019. - № 11(73). Том 1. - С. 46-49 en_US
dc.description.abstract Сьогодні професія психолога набуває все більшої популярності. Це детермінує зростання вимог до професійного навчання. Навчання у вузі це також і період формування молодої особистості, період розвитку якостей необхідних для майбутньої професії. Професійне навчання повинно забезпечити не тільки набуття професійних знань та умінь, але і формування якостей особистості які необхідні такому спеціалісту. Складність оволодіння професією психолога полягає в тому, що крім набуття знань, практичних навичок та вмінь, за час навчання необхідно здійснити величезну роботу зі становлення власної особистості та професійної ідентифікації. У професійній діяльності психолога поєднується професійне та особистісне. Тому особистісні якості утворюють основу професійної діяльності психолога. Дослідження розвитку психологічних характеристик особистості майбутнього психолога реалізовано тестуванням у процесі професійного навчання (на початку, та на завершення). У рeзультaті отримано стaтистично-знaчимі відмінності нa рівні р=0,05, зa шкaлaми: «Конкуренція», «Пристосування», «Співпраця», «Прийняття «Боротьби»», «Дружелюбний», «Покірний», «Мотивація», «Життєва установка», «Цілі», «Самовпевненість», «Самокерівництво», «Дзеркальне Я», «Самоцінність». Дані шкали характеризують розвиток якостей майбутніх психологів протягом професійного навчання. А саме, на початку професійного навчання характерними є: «Пристосування», «Покірний», «Цілі», «Дзеркальне Я». Для випускників мають вищі показники виокремлені шкали «Конкуренція», «Співпраця», «Прийняття боротьби», «Дружелюбний», «Мотивація», «Життєва установка», «Самовпевненість», «Самокерівництво», «Самоцінність». Зафіксовано суттєві зміни між зазначеними шкалами Ці зміни обумовлені майбутніми професійними функціями, які зможуть оптимізувати процес адаптації молодого спеціаліста. Отже, професійне навчання сприяє розвитку психологічних характеристик особистості, які є запорукою її професійної ідентифікації та самореалізації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ en_US
dc.subject професійне навчання en_US
dc.subject професійна ідентифікація en_US
dc.subject конфліктні ситуації en_US
dc.title Розвиток психологічних характеристик особистості у професійному навчанні en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу