Abstract:
Стаття присвячена проблемі формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО. Уточнено суть поняття «мотив». Авторами встановлено, що професійне зростання майбутнього фахівця характеризується
можливістю інтенсивного розвитку його особистості; прагненням вирішувати свої життєво важливі проблеми і досягати конкретних цілей як навчальної, так і професійної діяльності. Розкрито мотиваційний компонент самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів та види мотивації їх самоосвітньої роботи.
Description:
Черепаня Н. І. Формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО / Н.І. Черепаня, І. І. Брецко, Н.М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.108-112