dc.contributor.author |
Черепаня, Наталія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Брецко, Ірина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Русин, Надія Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-18T11:03:35Z |
|
dc.date.available |
2020-03-18T11:03:35Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5192 |
|
dc.description |
Черепаня Н. І. Формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО / Н.І. Черепаня, І. І. Брецко, Н.М. Русин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.108-112 |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена проблемі формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО. Уточнено суть поняття «мотив». Авторами встановлено, що професійне зростання майбутнього фахівця характеризується
можливістю інтенсивного розвитку його особистості; прагненням вирішувати свої життєво важливі проблеми і досягати конкретних цілей як навчальної, так і професійної діяльності. Розкрито мотиваційний компонент самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів та види мотивації їх самоосвітньої роботи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
вихователі |
en_US |
dc.subject |
мотиваційний компонент |
en_US |
dc.subject |
самоосвітня діяльність |
en_US |
dc.subject |
професійне зростання |
en_US |
dc.title |
Формування мотиваційного компоненту самоосвітньої діяльності майбутніх вихователів ЗДО |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |