dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Щербан, Ганна Вікентіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-17T15:58:15Z |
|
dc.date.available |
2020-03-17T15:58:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5183 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Інтеграція в навчальній взаємодії / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 1(19). - С. 182-184 |
en_US |
dc.description.abstract |
Дослідження присвячено проблемі застосування інтеграції в навчальній взаємодії. Включення інтеграційних механізмів у процес навчання уможливлює: для учнів – успішний інтелектуальний розвиток; для вчителя – успішний особистісно-професійний розвиток. За допомогою такого інноваційного методу навчання, як інтеграція, вчитель формує в учня такі вміння, як: формування цілісності світу; народження думки, почуттів та образів; об’єднання різних, несхожих елементів. Саме це дозволить зробити процес засвоєння нових знань більш продуктивним та розширити і поглибити уяву про цілісний світ. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
навчальна взаємодія |
en_US |
dc.subject |
інтеграція |
en_US |
dc.subject |
синектика |
en_US |
dc.subject |
світогляд |
en_US |
dc.subject |
цілісність |
en_US |
dc.title |
Інтеграція в навчальній взаємодії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |