Zusammenfassung:
Відповідно до галузевих стандартів вищої освіти, іншомовну комунікативну компетентність відносять до головних результатів навчання у ВНЗ. На відміну від навичок письма, говоріння та слухання,комунікативна компетентність передбачає володіння мовою на соціокультурному рівні, вміння передавати інформацію та передбачати результат. Сучасний викладач іноземної мови – це, перш за все, лідер, координатор процесу в умовах зростання ролі дистанційного та самостійного навчання, який формує зміст програми відповідно до вимог та попиту на ринку праці. Застосування аудіо-візуального супроводу під час формування культури іншомовного спілкування є одним з найдоступніших та найефективніших методів ознайомлення студента з нормами живого спілкування, створює можливості для практики відтворення правильної вимови та інтонації. Варіативність аудіо-візуального контенту в Інтернеті дає можливість обирати матеріали у відповідності з темою модулю та інтересами студентів. Опрацьовані статистичні дані та практичні поради по застосуванню такої методики стоїть завдання розвинути культуру іншомовного спілкування студентів.
Beschreibung:
Фельцан І. М. Застосування аудіо-візуального супроводу у методиці розвитку культури іншомовного спілкування / І. М. Фельцан, В. І. Гарапко // Теоретична і дидактична філологія: збірник наукових праць. Серія «Педагогіка». - Переяслав (Київська обл.) : ФОП ДомбровськаЯ.М., 2020. - Випуск 31. - С. 123-133