Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гарапко, Любов Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-13T20:11:03Z | |
dc.date.available | 2020-03-13T20:11:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175 | |
dc.description | Гарапко Л. І. Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії / Л. І. Гарапко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч. 1. - С. 204-208 | en_US |
dc.description.abstract | У статті визначено основні вектори і тенденції розвитку історіографії української педагогічної науки з вивчення іншомовної освіти у зарубіжних країнах. Показано, що предметне дослідження цієї проблеми розпочалося у другій половині 1990-х рр., у 2004 – 2007 рр. значно посилилася увага до її вивчення, за наступного десятиліття відбувся справжній бум у науковому осмисленні означеного феномену. Це зумовило розширення тематичного спектру досліджень та посилення їхньої міждисциплінарної спрямованості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | педагогічна наука | en_US |
dc.subject | педагогічна компаративістика | en_US |
dc.subject | історіографія педагогічної науки | en_US |
dc.subject | зарубіжна освіта | en_US |
dc.subject | іншомовна освіта | en_US |
dc.subject | зарубіжні країни | en_US |
dc.subject | лінгвістика | en_US |
dc.title | Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії | en_US |
dc.type | Article | en_US |