dc.contributor.author |
Гарапко, Любов Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-13T20:11:03Z |
|
dc.date.available |
2020-03-13T20:11:03Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5175 |
|
dc.description |
Гарапко Л. І. Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії / Л. І. Гарапко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч. 1. - С. 204-208 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті визначено основні вектори і тенденції розвитку історіографії української педагогічної науки з вивчення іншомовної освіти у зарубіжних країнах. Показано, що предметне дослідження цієї проблеми розпочалося у другій половині 1990-х рр., у 2004 – 2007 рр. значно посилилася увага до її вивчення, за наступного десятиліття відбувся справжній бум у науковому осмисленні означеного феномену. Це зумовило розширення тематичного спектру досліджень та посилення їхньої міждисциплінарної спрямованості. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
педагогічна наука |
en_US |
dc.subject |
педагогічна компаративістика |
en_US |
dc.subject |
історіографія педагогічної науки |
en_US |
dc.subject |
зарубіжна освіта |
en_US |
dc.subject |
іншомовна освіта |
en_US |
dc.subject |
зарубіжні країни |
en_US |
dc.subject |
лінгвістика |
en_US |
dc.title |
Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |