Короткий опис(реферат):
У статті визначено основні вектори і тенденції розвитку історіографії української педагогічної науки з вивчення іншомовної освіти у зарубіжних країнах. Показано, що предметне дослідження цієї проблеми розпочалося у другій половині 1990-х рр., у 2004 – 2007 рр. значно посилилася увага до її вивчення, за наступного десятиліття відбувся справжній бум у науковому осмисленні означеного феномену. Це зумовило розширення тематичного спектру досліджень та посилення їхньої міждисциплінарної спрямованості.
Суть розробки, основні результати:
Гарапко Л. І. Іншомовна освіта у зарубіжних країнах: головні вектори української педагогічної історіографії / Л. І. Гарапко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч. 1. - С. 204-208