00 DSpace/Manakin Repository

Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Граб, Мар’яна Василівна
dc.date.accessioned 2020-03-13T17:52:40Z
dc.date.available 2020-03-13T17:52:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170
dc.description Граб М. В. Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії / М. В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С. 191-194 en_US
dc.description.abstract У статті проведено аналіз структури освітньої системи Королівств Данії та Норвегії, визначено траєкторію професійної підготовки майбутніх фахівців в межах загальнонаціональної системи освіти та здійснено наукову розвідку інституційної системи професійної освіти усіх рівнів. Узагальнені результати наукового дослідження дали змогу визначити особливості системи професійної освіти педагогів Данії та Норвегії та обгрунтувати екстраполяції досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців скандинавських країн у вітчизняну систему професійної освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject професійна підготовка педагогів en_US
dc.subject національна система освіти en_US
dc.subject навчальний заклад en_US
dc.subject Данія en_US
dc.subject Норвегія en_US
dc.title Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу