Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Граб, Мар’яна Василівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-13T17:52:40Z | |
dc.date.available | 2020-03-13T17:52:40Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170 | |
dc.description | Граб М. В. Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії / М. В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С. 191-194 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз структури освітньої системи Королівств Данії та Норвегії, визначено траєкторію професійної підготовки майбутніх фахівців в межах загальнонаціональної системи освіти та здійснено наукову розвідку інституційної системи професійної освіти усіх рівнів. Узагальнені результати наукового дослідження дали змогу визначити особливості системи професійної освіти педагогів Данії та Норвегії та обгрунтувати екстраполяції досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців скандинавських країн у вітчизняну систему професійної освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | професійна підготовка педагогів | en_US |
dc.subject | національна система освіти | en_US |
dc.subject | навчальний заклад | en_US |
dc.subject | Данія | en_US |
dc.subject | Норвегія | en_US |
dc.title | Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії | en_US |
dc.type | Article | en_US |