00 DSpace/Manakin Repository

Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гавришко, Сергій Гаврилович
dc.contributor.author Лалак, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Фенчак, Любов Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-03-13T07:47:50Z
dc.date.available 2020-03-13T07:47:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157
dc.description Гавришко С. Г. Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.74-78 en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з гіперактивними учнями. Розглянуто сутність понять «підготовка» і «готовність», проаналізовано підходи до змісту педагогічної майстерності. Авторами закцентовано увагу на необхідності забезпечення морально-психічної складової фахової підготовки майбутніх педагогів. Виявлено рівень усвідомлення цілей та завдань організації навчально-виховної роботи з гіперактивними молодшими школярами. Визначено рівні готовності майбутніх вчителів до роботи з гіперактивними учнями. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject підготовка en_US
dc.subject готовність en_US
dc.subject майбутні вчителі початкових класів en_US
dc.subject гіперактивні учні en_US
dc.title Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу