dc.contributor.author |
Гавришко, Сергій Гаврилович |
|
dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-13T07:47:50Z |
|
dc.date.available |
2020-03-13T07:47:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5157 |
|
dc.description |
Гавришко С. Г. Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.74-78 |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з гіперактивними учнями. Розглянуто сутність понять «підготовка» і «готовність», проаналізовано підходи до змісту педагогічної майстерності. Авторами закцентовано увагу на необхідності забезпечення морально-психічної складової фахової підготовки
майбутніх педагогів. Виявлено рівень усвідомлення цілей та завдань організації навчально-виховної роботи з гіперактивними молодшими школярами. Визначено рівні готовності майбутніх вчителів до роботи з гіперактивними учнями. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
підготовка |
en_US |
dc.subject |
готовність |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі початкових класів |
en_US |
dc.subject |
гіперактивні учні |
en_US |
dc.title |
Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |