Abstract:
Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з гіперактивними учнями. Розглянуто сутність понять «підготовка» і «готовність», проаналізовано підходи до змісту педагогічної майстерності. Авторами закцентовано увагу на необхідності забезпечення морально-психічної складової фахової підготовки
майбутніх педагогів. Виявлено рівень усвідомлення цілей та завдань організації навчально-виховної роботи з гіперактивними молодшими школярами. Визначено рівні готовності майбутніх вчителів до роботи з гіперактивними учнями.
Description:
Гавришко С. Г. Визначення сучасного стану готовності вчителів початкової школи до організації навчально- виховної роботи з гіперактивними учнями / С. Г. Гавришко, Н. В. Лалак, Л. М. Фенчак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.74-78