dc.contributor.author |
Барчі, Беата Василівна |
|
dc.contributor.author |
Гейдер, Генріетта Золтанівна |
|
dc.contributor.author |
Капац, Мар’яна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-12T20:09:42Z |
|
dc.date.available |
2020-03-12T20:09:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5150 |
|
dc.description |
Барчі Б. В. Особливості процесу запам’ятовування під час вивчення граматичного матеріалу англійської мови // Б. В. Барчі, Г. З. Гейдер, М. В. Капац // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г. В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.178-180 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано особливості процесу запам’ятовування під час вивчення граматичного матеріалу англійської мови. Виокремлено типи людської пам’яті, а саме наочно-образний; словесно-образний; проміжний. Розкрито думку про можливості надання комп’ютерної допомоги для ефективності дії процесів пам’яті при вивченні англійської мови, а саме граматичного матеріалу. Виокремлено якості запам’ятовування, які беруть участь під час вивчення граматичного матеріалу. Узагальнено психологічні особливості процесу запам’ятовування граматичного матеріалу. Підкреслено, що процеси пам’яті, а саме їхня єдність прослідковується у взаємо обумовленості та в проникненні одного процесу в інший. Визначено особливості процесу запам’ятовування у формуванні граматично-комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.subject |
граматична компетенція |
en_US |
dc.subject |
граматичні навички |
en_US |
dc.subject |
пам’ять |
en_US |
dc.subject |
процеси пам’яті |
en_US |
dc.title |
Особливості процесу запам’ятовування під час вивчення граматичного матеріалу англійської мови |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |