DSpace Repository

Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.contributor.author Лавренова, Марія Василівна
dc.contributor.author Кампов, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-12T19:37:25Z
dc.date.available 2020-03-12T19:37:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148
dc.description Молнар Т. І. Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи // Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.153-155 en_US
dc.description.abstract У статті розглядається проблема організації роботи вчителя з обдарованими молодшими школярами. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність поняття «педагогічний супровід обдарованих учнів»; окреслено основні етапи роботи з обдарованими молодшими школярами; акцентовано увагу на ключовій ролі вчителя початкової школи у гармонійному розвитку обдарованої дитини. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject педагогічний супровід en_US
dc.subject обдарованість en_US
dc.subject обдаровані діти en_US
dc.subject вчитель початкової школи en_US
dc.title Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account