dc.contributor.author |
Молнар, Тетяна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Лавренова, Марія Василівна |
|
dc.contributor.author |
Кампов, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-12T19:37:25Z |
|
dc.date.available |
2020-03-12T19:37:25Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148 |
|
dc.description |
Молнар Т. І. Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи // Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.153-155 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема організації роботи вчителя з обдарованими молодшими школярами. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність поняття «педагогічний супровід обдарованих учнів»; окреслено основні етапи роботи з обдарованими молодшими школярами; акцентовано увагу на ключовій ролі вчителя початкової школи у гармонійному розвитку обдарованої дитини. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
педагогічний супровід |
en_US |
dc.subject |
обдарованість |
en_US |
dc.subject |
обдаровані діти |
en_US |
dc.subject |
вчитель початкової школи |
en_US |
dc.title |
Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |