Abstract:
У статті розглядається проблема організації роботи вчителя з обдарованими молодшими школярами. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність поняття «педагогічний супровід обдарованих учнів»; окреслено основні етапи роботи з обдарованими молодшими школярами; акцентовано увагу на ключовій ролі вчителя початкової школи у гармонійному розвитку обдарованої дитини.
Description:
Молнар Т. І. Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи // Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.153-155