dc.contributor.author |
Михайлова, Катерина Василівна |
|
dc.contributor.author |
Микуліна, Антоніна Костянтинівна |
|
dc.contributor.author |
Волошин, Надія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-12T19:28:41Z |
|
dc.date.available |
2020-03-12T19:28:41Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5147 |
|
dc.description |
Михайлова К. В. Будівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника / К. В. Михайлова, А. К. Микуліна, Н. П. Волошин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.149-152 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті висвітлена проблема впливу будівельно-конструктивних ігор на формування особистості дошкільників та проаналізовано педагогічні умови організації та керівництва будівельно-конструктивними іграми як засобу формування особистості дошкільника. У будівельно-конструктивних іграх наявний величезний потенціал для повноцінного розвитку дитини. Вони сприяють самоствердженню дитини, розвитку наполегливості, прагненню до успіху, формують різноманітні мотиваційні якості. Під час ігор з будівельним матеріалом дошкільник отримує не лише задоволення, у нього формується здатність активно пізнавати світ, планувати і контролювати свою діяльність. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
особистість |
en_US |
dc.subject |
гра |
en_US |
dc.subject |
будівельно-конструктивні ігри |
en_US |
dc.subject |
ігрова діяльність |
en_US |
dc.subject |
керівництво іграми |
en_US |
dc.subject |
сфери психічного розвитку |
en_US |
dc.title |
Будівельно-конструктивні ігри як засіб педагогічного впливу на формування особистості дошкільника |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |