Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лалак, Наталія Володимирівна | |
dc.contributor.author | Василинка, Марія Іванівна | |
dc.contributor.author | Майборода, Ірина Емільянівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-12T19:14:44Z | |
dc.date.available | 2020-03-12T19:14:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146 | |
dc.description | Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.147-149 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості використання пісочної терапії у роботі з дітьми з обмеженими можливостями на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Авторами з’ясовано, що одним із ключових принципів роботи в педагогічній пісочниці є принцип індивідуального підходу, який грунтується на врахуванні рівня розумового, психічного розвитку школярів, їх знань та вмінь, особливостей пізнавальних інтересів, потреб і схильностей, а також визначенні індивідуально-творчої траєкторії розвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | пісочна терапія | en_US |
dc.subject | інклюзивне середовище | en_US |
dc.subject | освітня галузь «Мистецтво» | en_US |
dc.subject | метод «sandplay» | en_US |
dc.title | Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії | en_US |
dc.type | Article | en_US |