Аннотации:
У статті розкрито особливості використання пісочної терапії у роботі з дітьми з обмеженими можливостями на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Авторами з’ясовано, що одним із ключових принципів роботи в педагогічній пісочниці є принцип індивідуального підходу, який грунтується на врахуванні рівня розумового, психічного розвитку школярів, їх знань та вмінь, особливостей пізнавальних інтересів, потреб і схильностей, а також визначенні індивідуально-творчої траєкторії розвитку.
Описание:
Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.147-149