dc.contributor.author |
Лалак, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Василинка, Марія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Майборода, Ірина Емільянівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-12T19:14:44Z |
|
dc.date.available |
2020-03-12T19:14:44Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5146 |
|
dc.description |
Лалак Н. В. Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії / Н. В. Лалак, М. І. Василинка, І. Е. Майборода // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.147-149 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості використання пісочної терапії у роботі з дітьми з обмеженими можливостями на уроках освітньої галузі «Мистецтво». Авторами з’ясовано, що одним із ключових принципів роботи в педагогічній пісочниці є принцип індивідуального підходу, який грунтується на врахуванні рівня розумового, психічного розвитку школярів, їх знань та вмінь, особливостей пізнавальних інтересів, потреб і схильностей, а також визначенні індивідуально-творчої траєкторії розвитку. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
пісочна терапія |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне середовище |
en_US |
dc.subject |
освітня галузь «Мистецтво» |
en_US |
dc.subject |
метод «sandplay» |
en_US |
dc.title |
Використання пісочної терапії на уроках освітньої галузі «Мистецтво» в умовах інклюзії |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |