Щербан, Тетяна Дмитрівна; Хома, Петро Петрович(Мукачево: МДУ, 2025)
Практичний порадник покликаний сформувати в майбутніх учителів початкової
школи готовність до відповідального інтегрованого застосування штучного інтелекту в
освітньому процесі. У ньому представлено методичні вказівки ...
Веремчук, Олена Володимирівна(Мукачево: МДУ, 2025)
Методичні рекомендації до самостійної роботи складені відповідно до програми
навчальної дисципліни «Документне забезпечення управлінської діяльності
організацій» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої ...
Практикум містить вступ, зміст практичних занять, методичні
рекомендації щодо підготовки до практичних занять, методичні рекомендації до
виконання практичних і творчих завдань, теми практичних занять, питання для
обговорення, ...
У навчальному виданні окреслено програмовий зміст
навчальної дисципліни «Методика проведення занять з
народознавства в ЗДО»; запропоновано завдання для
самостійної роботи здобувачів та критерії їх оцінювання;
подано ...
У навчальному виданні окреслено програмовий зміст
навчальної дисципліни «Методика проведення занять з
народознавства в ЗДО»; запропоновано завдання для
самостійної роботи здобувачів та критерії їх оцінювання;
подано ...
Атестація здобувачів першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти здійснюється після
завершення теоретичної та практичної частини навчання з метою встановлення відповідності
засвоєних здобувачами вищої освіти рівня та ...
У навчальному виданні представлені передмова, програма навчальної
дисципліни «Спеціальні методики навчання дітей молодшого шкільного
віку з порушеннями мовлення», тестові завдання з кусу для
самоперевірки та контролю ...
У навчальному виданні окреслено мету та завдання практики; вимоги щодо
організації проведення практики; програмовий зміст практики, форми і методи
її контролю; вимоги до звітності та підведення підсумків практики .
Видання ...
У відповідності до програмових вимог у рекомендаціях
розкриваються особливості викладання дисципліни «Основи
образотворчого мистецтва з методикою керівництва дітей
раннього та дошкільного віку», подано методичні ...
Курс лекцій призначений для ознайомлення здобувачів спеціальності
013 Початкова освіта із загальними теоретичними питаннями дисципліни
«Методика навчання іноземної мови в початковій школі з практикумом
усного та ...
Гала, М. І.; Фийса, Наталія Василівна(Мукачево, 2025)
Методичні рекомендаці визначають завдання вивчення
іноземних мов у реалізації мети фахової передвищої освіти, компетентнісний
потенціал дисципліни «Іноземна мова» у системі підготовки майбутнього
фахівця, дано програму ...
Методичні рекомендації складені з метою надання методичної
допомоги щодо організації і проведення практично-семінарських
занять з дисципліни «Технології вивчення інтегрованого курсу «Я
досліджую світ» у початковій ...
Фенцик, Оксана Миколаївна; Резнікова, К. В.(МДУ, 2025)
У методичних рекомендаціях «Шкільна літературна освіта України: історія, концепції,
інновації» висвітлено інформацію про ретроспективний аналіз розвитку шкільної літературної
освіти, концептуальні основи та сучасні ...
Методичні рекомендації до організації та проведення навчальної
практики (логопедичної) представляють цілі, завдання, програму практики,
критерії оцінювання, вимоги до звітності та підведення підсумків практики, а
також ...
Методичні рекомендації до організації та проведення виробничої
практики (логопедичної) представляють цілі, завдання, програму практики,
критерії оцінювання, вимоги до звітності та підведення підсумків практики,
а ...
У методичних вказівках вміщено різнорівневі тестові завдання
з дисципліни «Вікова та педагогічна психологія», які. сприяють більш
глибокому і осмисленому засвоєнню програмного матеріалу та
спрямовані на розвиток ...
Методичні рекомендації містять загальні вимоги щодо підготовки та проведення кваліфікаційного іспиту, перелік питань й тестових завдань, що виносяться на іспит та критерії їх оцінювання.