Репозиторий Dspace

Облік та аудит витрат на маркетингові комунікації

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Котенко, Ганна Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-02-27T13:09:59Z
dc.date.available 2020-02-27T13:09:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4972
dc.description Котенко Г. О. Облік та аудит витрат на маркетингові комунікації: магістерська дипломна робота ОС "Магістр" напр. підгот. спеціальності 076 "Облік і оподаткування" / Г. О. Котенко; наук. кер. М. В. Реслер. - Мукачево: МДУ, 2019. -98с. en_US
dc.description.abstract Мета і завдання дослідження. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних, організаційних та методичних положень, розробка практичних рекомендацій щодо побудови удосконаленої системи обліку та аудиту витрат на маркетингові комунікації, базуючись на сучасних викликах ринку щодо інформаційного забезпечення управління підприємством. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject обліково-аналітичний процес en_US
dc.subject інвестиційна привабливість підприємств en_US
dc.title Облік та аудит витрат на маркетингові комунікації en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись