Репозиторий Dspace

Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Яцканич, Наталія Юріївна
dc.date.accessioned 2020-02-27T10:18:59Z
dc.date.available 2020-02-27T10:18:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4970
dc.description Яцканич Н. Ю. Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Н. Ю. Яцканич; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 74 с. en_US
dc.description.abstract Мета даної роботи полягає в теоретичному та методологічному обґрунтуванні маркетингового планування, розробці його основних принципів і етапів удосконалення організації планування маркетингом на підприємстві, а також в застосуванні маркетингового планування на практиці. Сформувавши мету роботи, можна виокремити наступні завдання: 1. Висвітлити теоретичні засади маркетингового планування на підприємстві; 2. розкрити механізм планування маркетингової стратегії підприємства; 3. Дослідження системи маркетингового планування на ТОВ «ЗПК»; 4. Формування маркетингової стратегії на основі SWOT-аналізу ТОВ «ЗПК»; 5. охарактеризувати механізм вдосконалення планування маркетингової діяльності в сучасних умовах. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject сучасні умови ринку en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.title Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись