dc.contributor.author |
Яцканич, Наталія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-27T10:18:59Z |
|
dc.date.available |
2020-02-27T10:18:59Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4970 |
|
dc.description |
Яцканич Н. Ю. Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Н. Ю. Яцканич; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 74 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета даної роботи полягає в теоретичному та методологічному
обґрунтуванні маркетингового планування, розробці його основних принципів
і етапів удосконалення організації планування маркетингом на підприємстві, а
також в застосуванні маркетингового планування на практиці.
Сформувавши мету роботи, можна виокремити наступні завдання:
1. Висвітлити теоретичні засади маркетингового планування на
підприємстві;
2. розкрити механізм планування маркетингової стратегії підприємства;
3. Дослідження системи маркетингового планування на ТОВ «ЗПК»;
4. Формування маркетингової стратегії на основі SWOT-аналізу ТОВ
«ЗПК»;
5. охарактеризувати механізм вдосконалення планування маркетингової
діяльності в сучасних умовах. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
en_US |
dc.subject |
сучасні умови ринку |
en_US |
dc.subject |
підприємства |
en_US |
dc.title |
Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |