Короткий опис(реферат):
Мета даної роботи полягає в теоретичному та методологічному
обґрунтуванні маркетингового планування, розробці його основних принципів
і етапів удосконалення організації планування маркетингом на підприємстві, а
також в застосуванні маркетингового планування на практиці.
Сформувавши мету роботи, можна виокремити наступні завдання:
1. Висвітлити теоретичні засади маркетингового планування на
підприємстві;
2. розкрити механізм планування маркетингової стратегії підприємства;
3. Дослідження системи маркетингового планування на ТОВ «ЗПК»;
4. Формування маркетингової стратегії на основі SWOT-аналізу ТОВ
«ЗПК»;
5. охарактеризувати механізм вдосконалення планування маркетингової
діяльності в сучасних умовах.
Суть розробки, основні результати:
Яцканич Н. Ю. Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Н. Ю. Яцканич; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 74 с.