Короткий опис(реферат):
Метою роботи є узагальнення теоретичних положень конкуренції, а
також розробка практичних рекомендацій щодо дослідження конкурентного
середовища на ринку медичних послуг.
Для досягнення поставленої мети було визначено такі завдання:
- узагальнити сутність понять «конкуренція», «конкурентоспроможність»
та визначити існуючи маркетингові підходи до дослідження
конкурентного середовища підприємства;
- дослідити конкурентоспроможність і аналіз конкурентного середовища
підприємства сфери медичних послуг з використанням методів
маркетингових досліджень;
- здійснити оцінку конкурентного середовища ринку медичних послуг на
основі моделі п’яти сил і конкурентних переваг об’єкту дослідження в
системі маркетингу
- провести маркетингового дослідження щодо визначення рівня
конкурентоспроможності ТОВ МЦ «Медіус» за допомогою методу
особистого опитування
- дослідити особливості функціонування медичного центру «Медіус» та
проаналізувати її маркетингову діяльність;
- оцінити конкурентне середовище підприємства «Медіус» на ринку
медичних послуг м. Мукачева за допомогою маркетингового дослідження;
- удосконалити напрямки забезпечення конкурентної позиції ТОВ
«Медіус» на основі побудови конкурентної карти ринку медичних послуг
м. Мукачева;
- сформувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльності на основі
діагностики маркетингового середовища ТОВ «МЦ «Медіус»».
Суть розробки, основні результати:
Бора Н. Ю. Маркетингові дослідження конкурентного середовища ринку медичних послуг в сучасних умовах: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Н. Ю. Бора; наук. кер. М. І. Пітюлич. - Мукачево: МДУ, 2019. - 117 с.