dc.contributor.author |
Лендєл, Олег Дмитрович |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-27T09:02:50Z |
|
dc.date.available |
2020-02-27T09:02:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4968 |
|
dc.description |
Лендєл О. Д. Розробка маркетингової стратегії підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / О. Д. Лендєл; наук. кер. М. І. Пітюлич - Мукачево: МДУ, 2019. - 110 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою дипломної роботи є узагальнення теоретичних та практичних засад маркетингового стратегічного планування та розробка рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії виходу підприємства на ринок. Для досягнення зазначеної мети поставлені такі завдання: - розкрити зміст поняття «маркетингова стратегія»; - охарактеризувати види та роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства; - розглянути сучасні підходи до процесу розробки маркетингових стратегій підприємства та методи маркетингового стратегічного аналізу; - проаналізувати стан та тенденції розвитку ринку послуг тимчасового розміщення; - провести стратегічний аналіз ринкового середовища, рівня конкуренції в галузі та визначити загальну привабливість сфери діяльності підприємства-об’єкта дослідження; - провести сегментацію ринку, обрати цільові сегменти та визначити напрямки можливого позиціювання підприємства та послуг на ринку; - обґрунтувати і запропонувати маркетингові стратегічні рішення щодо виходу підприємства на ринок та досягнення поставлених цілей. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
en_US |
dc.subject |
підприємства |
en_US |
dc.subject |
методичні підходи |
en_US |
dc.title |
Розробка маркетингової стратегії підприємства |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |