DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Розробка маркетингової стратегії підприємства

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Лендєл, Олег Дмитрович
dc.date.accessioned 2020-02-27T09:02:50Z
dc.date.available 2020-02-27T09:02:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4968
dc.description Лендєл О. Д. Розробка маркетингової стратегії підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / О. Д. Лендєл; наук. кер. М. І. Пітюлич - Мукачево: МДУ, 2019. - 110 с. en_US
dc.description.abstract Метою дипломної роботи є узагальнення теоретичних та практичних засад маркетингового стратегічного планування та розробка рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії виходу підприємства на ринок. Для досягнення зазначеної мети поставлені такі завдання: - розкрити зміст поняття «маркетингова стратегія»; - охарактеризувати види та роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства; - розглянути сучасні підходи до процесу розробки маркетингових стратегій підприємства та методи маркетингового стратегічного аналізу; - проаналізувати стан та тенденції розвитку ринку послуг тимчасового розміщення; - провести стратегічний аналіз ринкового середовища, рівня конкуренції в галузі та визначити загальну привабливість сфери діяльності підприємства-об’єкта дослідження; - провести сегментацію ринку, обрати цільові сегменти та визначити напрямки можливого позиціювання підприємства та послуг на ринку; - обґрунтувати і запропонувати маркетингові стратегічні рішення щодо виходу підприємства на ринок та досягнення поставлених цілей. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject маркетингові стратегії en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.subject методичні підходи en_US
dc.title Розробка маркетингової стратегії підприємства en_US
dc.type Thesis en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto