DSpace Repository

Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції

Show simple item record

dc.contributor.author Кончович, Анастасія Тіберіївна
dc.date.accessioned 2020-02-27T08:51:50Z
dc.date.available 2020-02-27T08:51:50Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
dc.description Кончович А. Т. Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 120 с. en_US
dc.description.abstract Метою дипломної роботи є розробка практичних положень і рекомендацій, спрямованих на формування програм підвищення споживчої лояльності. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних завдань: - визначити суть та значення поняття «лояльність споживачів» у маркетингу взаємовідносин; - дослідити класифікацію основних типів лояльності; - розглянути основні підходи до визначення лояльності; - охарактеризувати програми лояльності споживачів до підприємства; - провести аналіз формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер-Каштан»; - запропонувати шляхи покращення та впровадження системи GRM щодо формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер- Каштан». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject лояльність споживачів en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.title Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account