dc.contributor.author |
Кончович, Анастасія Тіберіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-27T08:51:50Z |
|
dc.date.available |
2020-02-27T08:51:50Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967 |
|
dc.description |
Кончович А. Т. Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 120 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою дипломної роботи є розробка практичних положень і
рекомендацій, спрямованих на формування програм підвищення споживчої
лояльності.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних
завдань:
- визначити суть та значення поняття «лояльність споживачів» у
маркетингу взаємовідносин;
- дослідити класифікацію основних типів лояльності;
- розглянути основні підходи до визначення лояльності;
- охарактеризувати програми лояльності споживачів до підприємства;
- провести аналіз формування та підтримки споживчої лояльності на
ТОВ «Інтер-Каштан»;
- запропонувати шляхи покращення та впровадження системи GRM
щодо формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер-
Каштан». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
лояльність споживачів |
en_US |
dc.subject |
підприємства |
en_US |
dc.subject |
конкуренція |
en_US |
dc.title |
Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |