Zusammenfassung:
Метою дипломної роботи є розробка практичних положень і
рекомендацій, спрямованих на формування програм підвищення споживчої
лояльності.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних
завдань:
- визначити суть та значення поняття «лояльність споживачів» у
маркетингу взаємовідносин;
- дослідити класифікацію основних типів лояльності;
- розглянути основні підходи до визначення лояльності;
- охарактеризувати програми лояльності споживачів до підприємства;
- провести аналіз формування та підтримки споживчої лояльності на
ТОВ «Інтер-Каштан»;
- запропонувати шляхи покращення та впровадження системи GRM
щодо формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер-
Каштан».
Beschreibung:
Кончович А. Т. Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 120 с.