Аннотации:
Метою магістерської роботи є теоретико-методичне обґрунтування
положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення
маркетингової діяльності ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН» шляхом впровадження
клієнтоорієнтованого підходу.
Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких
завдань:
теоретично узагальнити сучасні маркетингові підходи як
сукупність незалежних концепцій;
визначити і обґрунтувати теоретичні положення
клієнтоорієнтованих підходів підприємства на маркетингових засадах у
сучасних суспільно-економічних умовах;
проаналізувати поточну кон’юнктуру й тенденції розвитку
деревообробного виробництва України;
визначити особливості поведінки споживачів та провести аналіз
якості обслуговування на підприємстві ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;
здійснити діагностику особливостей клієнтоорієнтованого
підходу до маркетингової діяльності на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;
запропонувати концептуальний підхід до впровадження
клієнтоорієнтованого маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;
удосконалити методичний підхід до визначення оптимального
рівня клієнтоорієнтованості підприємств ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;
комплексно обґрунтувати організаційно-методичне забезпечення
клієнтоорієнтованості на засадах маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН».
Описание:
Качур П. О. Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / П. О. Качур; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 104с.