DSpace Repository

Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Качур, Павло Олександрович
dc.date.accessioned 2020-02-27T08:40:00Z
dc.date.available 2020-02-27T08:40:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4966
dc.description Качур П. О. Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / П. О. Качур; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 104с. en_US
dc.description.abstract Метою магістерської роботи є теоретико-методичне обґрунтування положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН» шляхом впровадження клієнтоорієнтованого підходу. Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких завдань:  теоретично узагальнити сучасні маркетингові підходи як сукупність незалежних концепцій;  визначити і обґрунтувати теоретичні положення клієнтоорієнтованих підходів підприємства на маркетингових засадах у сучасних суспільно-економічних умовах;  проаналізувати поточну кон’юнктуру й тенденції розвитку деревообробного виробництва України;  визначити особливості поведінки споживачів та провести аналіз якості обслуговування на підприємстві ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  здійснити діагностику особливостей клієнтоорієнтованого підходу до маркетингової діяльності на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  запропонувати концептуальний підхід до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  удосконалити методичний підхід до визначення оптимального рівня клієнтоорієнтованості підприємств ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН»;  комплексно обґрунтувати організаційно-методичне забезпечення клієнтоорієнтованості на засадах маркетингу на ТОВ «ІНТЕР-КАШТАН». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject клієнтоорієнтованість en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингу en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account