DSpace Repository

Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Кручак, Людмила Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-02-27T08:30:04Z
dc.date.available 2020-02-27T08:30:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4964
dc.description Кручак Л. В. Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Л. В. Кручак; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 102с. en_US
dc.description.abstract Метою даного дослідження є аналіз теоретично-методичних основ та практичних аспектів оцінювання маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ «Fruit Master Foods») і вироблення напрямів її покращення. Для досягнення цієї мети були поставлені наступні завдання: розглянути сутність товарної політики, її основні функції та завдання; дослідити фактори формування маркетингової товарної політики на ринку та методики оцінювання її ефективності; розглянути особливості оцінювання ефективності маркетингової товарної політики ТОВ «Fruit Master Foods» ; проаналізувати товарну політику підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»;  4 дослідити фактори, що впливають на маркетингову товарну політику підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; оцінити ефективність маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; розробити стратегічну програму розвитку маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»; запропонувати та обґрунтувати напрями оптимізації комплексних заходів зі зниження негативного впливу факторів на маркетингову товарну політику підприємства; виробити рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject підприємства en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account