Zusammenfassung:
Метою даного дослідження є аналіз теоретично-методичних основ та
практичних аспектів оцінювання маркетингової товарної політики
підприємства (на прикладі ТОВ «Fruit Master Foods») і вироблення напрямів
її покращення. Для досягнення цієї мети були поставлені наступні завдання:
розглянути сутність товарної політики, її основні функції та завдання;
дослідити фактори формування маркетингової товарної політики на
ринку та методики оцінювання її ефективності;
розглянути особливості оцінювання ефективності маркетингової товарної
політики ТОВ «Fruit Master Foods» ;
проаналізувати товарну політику підприємства ТОВ «Fruit Master
Foods»;
4
дослідити фактори, що впливають на маркетингову товарну політику
підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»;
оцінити ефективність маркетингової товарної політики підприємства
ТОВ «Fruit Master Foods»;
розробити стратегічну програму розвитку маркетингової товарної
політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods»;
запропонувати та обґрунтувати напрями оптимізації комплексних
заходів зі зниження негативного впливу факторів на маркетингову
товарну політику підприємства;
виробити рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової
товарної політики підприємства ТОВ «Fruit Master Foods».
Beschreibung:
Кручак Л. В. Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингу: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Л. В. Кручак; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 102с.