dc.contributor.author |
Чепа, Мар’ян Йосипович |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-26T10:10:58Z |
|
dc.date.available |
2020-02-26T10:10:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4932 |
|
dc.description |
Чепа М. Й. Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / М. Й Чепа; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою роботи є вдосконалення науково-
методичних засад управління комплексом маркетингових комунікацій
промислових підприємств.
Відповідно до поставленої мети було визначено такі завдання:
систематизувати поняття маркетингових комунікацій та на цій основі
запропонувати визначення синтезованих маркетингових комунікацій та
маркетингової комунікаційної політики промислового підприємства;
дослідити підходи до класифікації інструментів маркетингових
комунікацій та розвинути їх за рахунок розширення критеріїв;
розробити та обґрунтувати методичний підхід до формування комплексу
просування промислового підприємства;
розвинути методичний підхід до планування маркетингової
комунікаційної діяльності промислових підприємств;
сформувати систему оцінювання ефективності комплексу просування та
визначення результату діяльності промислового підприємства;
сформувати теоретико-методичний підхід до вибору маркетингової
комунікаційної стратегії промислового підприємства;
удосконалити організаційно-економічний механізм маркетингової
комунікаційної діяльності вітчизняних промислових підприємств |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
просування продукції |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
підприємства |
en_US |
dc.title |
Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |