Короткий опис(реферат):
Метою роботи є вдосконалення науково-
методичних засад управління комплексом маркетингових комунікацій
промислових підприємств.
Відповідно до поставленої мети було визначено такі завдання:
систематизувати поняття маркетингових комунікацій та на цій основі
запропонувати визначення синтезованих маркетингових комунікацій та
маркетингової комунікаційної політики промислового підприємства;
дослідити підходи до класифікації інструментів маркетингових
комунікацій та розвинути їх за рахунок розширення критеріїв;
розробити та обґрунтувати методичний підхід до формування комплексу
просування промислового підприємства;
розвинути методичний підхід до планування маркетингової
комунікаційної діяльності промислових підприємств;
сформувати систему оцінювання ефективності комплексу просування та
визначення результату діяльності промислового підприємства;
сформувати теоретико-методичний підхід до вибору маркетингової
комунікаційної стратегії промислового підприємства;
удосконалити організаційно-економічний механізм маркетингової
комунікаційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
Суть розробки, основні результати:
Чепа М. Й. Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / М. Й Чепа; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с.