dc.contributor.author |
Бряник, Андрій Альбертович |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-26T09:49:01Z |
|
dc.date.available |
2020-02-26T09:49:01Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929 |
|
dc.description |
Бряник А. А. Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. А. Бряник; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є наукове
обґрунтування положень щодо розвитку теорії маркетингу партнерських
відносин в умовах змін ринкового середовища і поведінки споживачів,
концептуальне узагальнення засад етичного маркетингу і розробка методичних
рекомендацій щодо застосування їх на практиці в процесі формування взаємодії
підприємства зі споживачами. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
етичний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
формування партнерських відносин |
en_US |
dc.subject |
споживачі |
en_US |
dc.title |
Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |