DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Бряник, Андрій Альбертович
dc.date.accessioned 2020-02-26T09:49:01Z
dc.date.available 2020-02-26T09:49:01Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929
dc.description Бряник А. А. Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. А. Бряник; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с. en_US
dc.description.abstract Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є наукове обґрунтування положень щодо розвитку теорії маркетингу партнерських відносин в умовах змін ринкового середовища і поведінки споживачів, концептуальне узагальнення засад етичного маркетингу і розробка методичних рекомендацій щодо застосування їх на практиці в процесі формування взаємодії підприємства зі споживачами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject етичний маркетинг en_US
dc.subject формування партнерських відносин en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.title Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами en_US
dc.type Thesis en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto