Abstract:
Мета дослідження – аналіз теоретичного та практичного досвіду, щодо
застосування комунікативного комплексу як інструменту збутової діяльності
підприємства.
Основні завдання дослідження:
дослідити сутність комунікативного комплексу та його місце у
маркетинговій діяльності підприємства;
визначити інструменти комунікативного комплексу у маркетингу та
особливості їх застосування;
розглянути тенденції застосування комунікативного комплексу для
оптимізації збутової діяльності вітчизняних підприємств;
провести аналіз організаційно-економічної характеристики та
збутоваої діяльності ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;
виконати аналіз маркетингової діяльності та комунікативного
комплексу ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;
провести аналіз ефективності застосування комунікативного
комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;
визначити стратегічні напрямки застосування комунікативного
комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;
визначити напрямки підвищення ефективності комунікативного
комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття».
Description:
Кравченко Т. М. Комунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Т. М. Кравченко; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 72 с.