Репозиторий Dspace

Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дьордяк, Т.
dc.contributor.author Дудаш, Алла Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-02-18T09:03:02Z
dc.date.available 2020-02-18T09:03:02Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4789
dc.description Дьордяк Т. Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки / Т. Дьордяк, А. Дудаш // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.52-58 en_US
dc.description.abstract З метою визначення оптимальних педагогічних умов, у межах яких стає можливим формування вчителя, здатного до особистісно-професійного зростання та самовдосконалення, проаналізовано поняття “умова”, розглянуто та теоретично обґрунтовано вибір педагогічних умов саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки, окреслено шляхи їх реалізації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject умова en_US
dc.subject педагогічні умови en_US
dc.subject саморозвиток en_US
dc.subject майбутній вчитель en_US
dc.subject професійна підготовка en_US
dc.title Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись