00 DSpace/Manakin Repository

Психологічний вплив реклами на свідомість людей

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Барчі, Беата Василівна
dc.contributor.author Юхта, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-02-17T12:42:29Z
dc.date.available 2020-02-17T12:42:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4776
dc.description Барчі Б. В. Психологічний вплив реклами на свідомість людей / Б. В. Барчі, Ю. В. Юхта // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.28-31 en_US
dc.description.abstract Проблема психологічних впливів у психології реклами як галузі наукового знання вкрай актуальна. Багато дослідників, розглядаючи проблему впливів у рекламі, особливу увагу приділяють усвідомлюваним і неусвідомлюваним впливам, а також детально розглядають відмінності між впливами раціональними, заснованими на логіці і переконуваних аргументах, і нераціональними, заснованими на емоціях і почуттях. Застосування психологічної науки дозволяє створити умови, при яких між споживачем товару і рекламодавцем виникає "діалог", що сприяє ефективному збуту товарів, послуг, взаєморозуміння. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject засоби реклами en_US
dc.subject послуги en_US
dc.subject психологія реклами en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject свідомість en_US
dc.subject товар en_US
dc.title Психологічний вплив реклами на свідомість людей en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу