dc.contributor.author |
Пірчак, Олена Інокентіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-13T09:03:19Z |
|
dc.date.available |
2020-02-13T09:03:19Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4752 |
|
dc.description |
Пірчак О. І. Інноваційні підходи щодо забезпечення іміджу підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 073 «Менеджмент», освітньої програми «Менеджмент організацій» / О. І. Пірчак; наук. кер. Т. Й. Товт. - Мукачево: МДУ, 2019. - 100с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою дослідження дипломної магістерської роботи є розвиток теоретичних положень, розробка науково-методичних підходів і практичних рекомендацій щодо формування позитивного іміджу навчального закладу в умовах його інноваційного розвитку. Досягнення зазначеної мети дослідження обумовило необхідність вирішення таких завдань: • визначити сутність та роль іміджу закладу освіти як економічної категорії; • розглянути основні підходи до формування іміджу навчального закладу; • розкрити процес формування іміджу навчального закладу як управлінське нововведення; • визначити організаційні засади функціонування закладу освіти; • проаналізувати особливості освітньої діяльності НВК «Еммануїл»; • здійснити оцінювання процесу формування іміджу навчального закладу; • обгрунтувати необхідність здійснення інноваційного процесу навчальним закладом в контексті сучасних реформ освітньої галузі; • запропонувати активізувати управління презентаційною діяльністю НВК «Еммануїл». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
роль іміджу |
en_US |
dc.subject |
управлінське нововведення |
en_US |
dc.subject |
навчальний заклад |
en_US |
dc.title |
Інноваційні підходи щодо забезпечення іміджу підприємства |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |