00 DSpace/Manakin Repository

Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бисага, Владислав Мирославович
dc.date.accessioned 2020-02-12T18:47:17Z
dc.date.available 2020-02-12T18:47:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4745
dc.description Бисага В. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 073 «Менеджмент» / В. М. Бисага; наук. кер. О. В. Феєр. - Мукачево: МДУ, 2019. - 77с. en_US
dc.description.abstract Метою магістерської роботи є дослідження та обґрунтування особливостей управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Для досягнення мети сформовано наступні завдання: - дослідити зміст і завдання управління маркетинговою діяльністю підприємства; - узагальнити та систематизувати методи оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства; - дослідити ефективність управління маркетинговою діяльністю на досліджуваному підприємстві; - запропонувати напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject управління підприємством en_US
dc.subject управління маркетинговою діяльністю en_US
dc.subject економічні зміни en_US
dc.title Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу