dc.contributor.author |
Бисага, Владислав Мирославович |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-12T18:47:17Z |
|
dc.date.available |
2020-02-12T18:47:17Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4745 |
|
dc.description |
Бисага В. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 073 «Менеджмент» / В. М. Бисага; наук. кер. О. В. Феєр. - Мукачево: МДУ, 2019. - 77с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою магістерської роботи є дослідження та обґрунтування особливостей управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Для досягнення мети сформовано наступні завдання: - дослідити зміст і завдання управління маркетинговою діяльністю підприємства;
- узагальнити та систематизувати методи оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства; - дослідити ефективність управління маркетинговою діяльністю на досліджуваному підприємстві; - запропонувати напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
управління підприємством |
en_US |
dc.subject |
управління маркетинговою діяльністю |
en_US |
dc.subject |
економічні зміни |
en_US |
dc.title |
Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах економічних змін |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |