Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лесишин, Андріана Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2020-02-06T23:00:42Z | |
dc.date.available | 2020-02-06T23:00:42Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707 | |
dc.description | Лесишин А. О. Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» /А. О. Лисишин; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 77 с. | en_US |
dc.description.abstract | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати вибір методів проблемного навчання для формування природознавчої компетентності молодших школярів та експериментально перевірити їх ефективність. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати історичний аспект та сучасний стан проблеми розвитку ідеї проблемного навчання в теорії й практиці початкової освіти. 2. Розкрити особливості здійснення проблемного навчання у початковій школі. 3. Дослідно-експериментальним шляхом перевірити ефективність застосування проблемного навчання у процесі формування природознавчої компетентності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | технологія проблемного навчання | en_US |
dc.subject | молодші школяри | en_US |
dc.subject | природознавчі компетентності | en_US |
dc.title | Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |