dc.contributor.author |
Лесишин, Андріана Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-06T23:00:42Z |
|
dc.date.available |
2020-02-06T23:00:42Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4707 |
|
dc.description |
Лесишин А. О. Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 013 «Початкова освiта» /А. О. Лисишин; наук. кер. М. I. Кузьма-Качур - Мукачево: МДУ, 2019. - 77 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати вибір методів проблемного навчання для формування природознавчої компетентності молодших школярів та експериментально перевірити їх ефективність. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати історичний аспект та сучасний стан проблеми розвитку ідеї проблемного навчання в теорії й практиці початкової освіти. 2. Розкрити особливості здійснення проблемного навчання у початковій школі. 3. Дослідно-експериментальним шляхом перевірити ефективність застосування проблемного навчання у процесі формування природознавчої компетентності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
технологія проблемного навчання |
en_US |
dc.subject |
молодші школяри |
en_US |
dc.subject |
природознавчі компетентності |
en_US |
dc.title |
Використання технології проблемного навчання у процесі оволодіння молодшими школярами природознавчими компетентностями |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |